Op zoek naar een OEM schakelpookknop voor handgeschakelde versnellingsbak.... Ik weet dat het blasfemie is, maar ik haat de Si-knop. Heeft iemand de zijne verwijderd voor een aftermarket en wil je mij de OEM verkopen?
LOLIk hou gewoon van de manier waarop een grotere, met dood vlees omwikkelde knop in de hand aanvoelt
Ik vind de beschrijving van de 27WON-knop leuk, maar ik houd niet van blanco of "8-ball"-achtige pookknoppen - ik wil een schakelpatroon op de knop zien. Geëtst is het beste, of als het een lederen knop is, zoals een metalen of plastic sticker eronder.Ik heb net de 27WON lederen aftermarket pookknop geïnstalleerd en ben er dol op. Ik ben nog nooit een fan geweest van metalen (of metaal/leer) pookknoppen. De installatie was heel eenvoudig en het schakelgevoel is verbeterd. Het is nog steeds erg mechanisch, maar er is wat van de scherpte van de standaard Si-knop afgehaald. Hij kost iets minder dan $100 op hun website en ik zou hem aanraden aan iedereen die de OEM-knop wil vervangen.
-Jamie
HĂ© man, ben je nog steeds op zoek om van shifter te wisselen?Dankzij jullie, ja, ik geef de voorkeur aan een OEM-shifter. Ik vond de knop van mijn voormalige 22 Sport leuk, vandaar dat ik op zoek ben naar een OEM-afname. Ik kan het probleem met de laarsclip oplossen, waarschijnlijk gewoon de laars omdraaien en vastbinden met een ritssluiting, en dan over de ritssluiting vouwen. Geen gegadigden echter... dus ik kan gewoon de Si-knop gebruiken...
Je zult de hoes moeten verwijderen en de kraag moeten aanpassen zodat deze de knop op de juiste hoogte pakt om recht te staan.Mijn grootste probleem is om de knop goed te oriënteren in mijn ST, als ik hem helemaal vastdraai, staat hij 90 graden verkeerd.