11th Gen Civic Forum banner
21 - 35 of 35 Posts
Het is ASI (Automotive Safety Institute), niet AS1 😉

• Like
Reactions: btmedic04
Ga niet rijden in Pinal County AZ, tenzij je een boete wilt voor overmatige tint! Ze hebben een tintmeter...
De reden dat de voorruiten geen donkere tint mogen hebben, is zodat de politieagent je kan zien wanneer ze de auto naderen.

Ja, voor dekking, daarom zetten we de patrouillewagen ook schuin als we eruit stappen. Al deze dingen zijn voor de veiligheid. Net als hoe de agent de achterkant van de auto aanraakt om een vingerafdruk te plaatsen als bewijs dat hij ter plaatse was.

Discussion starter · #27 ·
Lol, voor wat het waard is, in het verleden, als ik werd aangehouden, werd de auto uitgezet, ging het interieurlicht aan, gingen de ramen naar beneden, bleven mijn handen op het stuur en kondigde ik aan de agent aan welke hand waar en waarom bewoog voordat ik hem bewoog. Werkte in het verleden goed, dus dat is nog steeds het plan

Je zegt "wij", ben je een drugsslee?

We houden niet van mensen die de wet handhaven in deze contreien.
Ik zat bij de militaire politie, ik ben nog nooit burgeragent geweest, hoewel ik er wel een paar in mijn familie heb.

Een "narc" verwijst naar een narcoticarechercheur, ik denk niet dat dat hier van toepassing is en onthoud kinderen, alleen idioten gebruiken drugs.

Ik zat bij de militaire politie, ik ben nog nooit een burgeragent geweest, hoewel ik er wel een paar in mijn familie heb.

Een "narc" verwijst naar een agent van de narcoticapolitie, ik denk niet dat dat hier van toepassing is en onthoud kinderen, alleen idioten gebruiken drugs.
De informele internet slang voor een undercover agent is "narc", agent Toboggan sir

Dat begon in de late jaren 60 en vroege jaren 70, ruim voordat de interconnectie er was, je bent gewoon niet oud genoeg zoals sommigen van ons hier.

The Rock opende de deur met hoge snelheid en skiede op ijs met zijn schoenen, pakte toen een torpedo van een onderzeeër en gooide die... en er zijn mensen die denken dat dat echt mogelijk is.

• Haha
Reactions: Cueyo and BbyTypeR
The Rock opende de deur met hoge snelheid en skiede op ijs met zijn schoenen, pakte toen een torpedo van een onderzeeër en gooide die... en er zijn mensen die denken dat dat echt mogelijk is.
Maar dat deed hij wel, net zoals hij een natuurtalent is en nog nooit steroïden of PED's heeft gebruikt

Het is ASI (Automotive Safety Institute), geen AS1 😉
Bedankt voor de correctie! Ik kon niet zien of het een I of een 1 was op mijn ramen :unsure::LOL:
Welnu, het viel me op dat het op mijn Civic er inderdaad uitziet als een “1” en ik heb mijn HR-V gecontroleerd en het lijkt meer op een “I”. Dus, ik zie ASI al tientallen jaren en weet niet zeker waar deze AS1 over gaat.

• Like
Reactions: btmedic04
21 - 35 of 35 Posts