Ik heb een paar dagen geleden mijn ramen laten tinten en ik denk dat het er geweldig uitziet. Laat me weten wat jullie ervan vinden 
Bedankt voor de correctie! Ik kon niet zien of het een I of een 1 was op mijn ramenHet is ASI (Automotive Safety Institute), geen AS1 😉
De reden dat de voorruiten geen donkere tint mogen hebben, is zodat de politieagent je kan zien wanneer ze de auto naderen.Ga niet rijden in Pinal County AZ, tenzij je een boete wilt voor overmatige tint! Ze hebben een tintmeter...
maar meestal komen ze van achteren!?De reden dat de voorruiten geen donkere tint mogen hebben, is zodat de politieagent u kan zien wanneer ze de auto naderen.
Ik zat bij de militaire politie, ik ben nog nooit burgeragent geweest, hoewel ik er wel een paar in mijn familie heb.Je zegt "wij", ben je een drugsslee?
We houden niet van mensen die de wet handhaven in deze contreien.
De informele internet slang voor een undercover agent is "narc", agent Toboggan sirIk zat bij de militaire politie, ik ben nog nooit een burgeragent geweest, hoewel ik er wel een paar in mijn familie heb.
Een "narc" verwijst naar een agent van de narcoticapolitie, ik denk niet dat dat hier van toepassing is en onthoud kinderen, alleen idioten gebruiken drugs.
De informele internet slang voor een undercover agent is "narc", agent toboggan sir
Maar dat deed hij wel, net zoals hij een natuurtalent is en nog nooit steroïden of PED's heeft gebruiktThe Rock opende de deur met hoge snelheid en skiede op ijs met zijn schoenen, pakte toen een torpedo van een onderzeeër en gooide die... en er zijn mensen die denken dat dat echt mogelijk is.
Het is ASI (Automotive Safety Institute), geen AS1 😉
Welnu, het viel me op dat het op mijn Civic er inderdaad uitziet als een “1” en ik heb mijn HR-V gecontroleerd en het lijkt meer op een “I”. Dus, ik zie ASI al tientallen jaren en weet niet zeker waar deze AS1 over gaat.Bedankt voor de correctie! Ik kon niet zien of het een I of een 1 was op mijn ramen![]()