Ik heb de elektrisch inklapbare spiegels met geïntegreerde LED-richtingaanwijzers toegevoegd aan mijn 2022 Civic Si. Ik had eerder gepost dat ik de elektrisch inklapbare spiegelkit van Mikstore had toegevoegd. Het was geen leuke installatie, maar het was gaaf om de originele spiegels te laten inklappen en uitklappen bij het vergrendelen en ontgrendelen van de auto, maar ik wilde altijd de geïntegreerde LED-richtingaanwijzers. Toen Mikstore de Model C aanbood, een plug-and-play complete spiegelkit, sprong ik erop. Een beetje prijzig met meer dan $700 US, maar zeker de moeite waard om de LED-richtingaanwijzers met verwarming, BSM en elektrisch inklappen te hebben. Ik doe mee om de installatie met jullie te delen, voor het geval je nerveus bent om de installatie te proberen, en om relevante instructies te geven voor de Noord-Amerikaanse Civics. Mijn installatie was in mijn 2022 Honda Civic Si die al Blind Spot Monitoring en verwarmde spiegels had, maar kan anderen helpen met andere 11e generatie modellen. De instructies van Mikstore waren een beetje verwarrend, dus hopelijk haalt wat ik toevoeg de verwarring uit de installatie. Alles wat werd geleverd was OE Honda en werd letterlijk in de fabrieksconnectoren gestoken, behalve 2 draden die getapt moesten worden, wat super cool was. Het is zo OE dat na de installatie de inklapbare spiegels verschijnen in mijn instellingen op mijn centraal gemonteerde dashboarddisplay, waardoor ik ze via mijn head unit kan in- of uitschakelen, wat wederom super cool is.