11th Gen Civic Forum banner
21 - 35 of 35 Posts
Discussion starter · #21 ·
Ik heb de Integra niet gereden, maar ik heb onlangs de Civic Touring Hatch 6MT gekregen. Een 6MT was voor mij topprioriteit, en achteraf gezien is de Integra iets dat ik graag had willen proefrijden (prijsverschil niet zo groot gezien de mark-ups). De touring civics zouden meer geluidsisolatie moeten hebben dan de lagere uitvoeringen, maar ik vind hem nog steeds behoorlijk luidruchtig op de snelweg, dus punten voor de Integra waarschijnlijk. Ik geef de voorkeur aan het interieurontwerp van de civics. Maar de Integra komt op mij over als een geweldige mix tussen de prestaties van de civic si en de mooiere voorzieningen van de civic touring-uitvoeringen. Als je voor een Integra gaat, zullen de rev match van de Integra en het LSD het een stuk leuker maken dan de civic sedan touring. En je hebt de laadflexibiliteit van de hatchback (die er in deze generatie bijna uitziet als een sedan).
Bedankt voor die gedachten! Wat is "LSD"?

Ik heb niet in de Integra gereden, maar ik heb onlangs de Civic Touring Hatch 6MT gekregen. Een 6MT was voor mij topprioriteit, en achteraf gezien is de Integra iets dat ik graag had willen proefrijden (prijsverschil niet zo groot gezien de opslagen). De touring Civics zouden meer geluidsisolatie moeten hebben dan de lagere uitvoeringen, maar ik vind het nog steeds behoorlijk luidruchtig op de snelweg, dus punten voor de Integra waarschijnlijk. Ik geef de voorkeur aan het interieurontwerp van de Civics. Maar de Integra lijkt me een geweldige mix tussen de prestaties van de Civic Si en de mooiere voorzieningen van de Civic Touring-uitvoeringen. Als je voor een Integra gaat, maken de rev match van de Integra en de LSD hem een stuk leuker dan de Civic sedan touring. En je hebt de laadflexibiliteit van de hatch (die er in deze generatie bijna uitziet als een sedan).
Onzeker over het Amerikaanse Touring-model, maar de Canadese Si is gebaseerd op het Touring-model, dus ik weet niet zeker of de geluidsisolatie hetzelfde is. Het meeste lawaai van de weg komt van de waardeloze Goodyear Eagle Sport AS-banden. Het is zeker geen Duitse auto, maar met betere banden helpt het enorm.

Dank voor die gedachten! Wat is "LSD"?
Differentieel met beperkte slip. Het geeft betere tractie en zorgt voor betere handling en acceleratie in bochten. Zoiets als wanneer één wiel de grip verliest, het andere wiel nog steeds grip kan houden en je eruit kan trekken.

Onzeker over het US Touring-model, maar de Canadese Si is gebaseerd op het Touring-model, dus ik weet niet zeker of de geluidsisolatie hetzelfde is. Het meeste lawaai van de weg komt van de waardeloze Goodyear Eagle Sport AS-banden. Het is zeker geen Duitse auto, maar met betere banden helpt het enorm.
De Canadese Si heeft een paar dingen die we helaas missen in de Amerikaanse versie. Mijn touring hatchback heeft Continental pro contact banden. Ik weet niet veel van wielen, maar ik zou ze kunnen verwisselen als deze versleten zijn voor iets stillers, hoewel ik bang ben dat de meeste banden met een lage profielbreedte luider zullen zijn dan ik gewend ben.

Zeg je dat de bandenkwaliteit en -stilte inferieur is op de Sedan Touring vs. de Hatch Sport Touring? Of vs. de Integra?
Sedan touring heeft luidere banden dan hatch touring, dus zelfs met de kofferbak afgesloten is hij niet echt stiller dan de hatch. Dat zou wel zo zijn met de continentals van de hatch, maar god Goodyears op de sedan zijn niet geweldig

de integra zal zeker stiller zijn, het is aan jou of het stil genoeg is voor de prijs. Ik heb mijn stereovolume meestal matig ingesteld en het weggeluid is minimaal met muziek aan. Nogmaals, weggeluid stoort me niet, zelfs niet zonder muziek. Misschien, als je ergens woont met overvloediger ruw wegdek, zal je kilometerstand variëren

Sedan touring heeft luidere banden dan hatch touring, dus zelfs met de afgedichte kofferbak is hij niet echt stiller dan de hatch. Dat zou wel zo zijn, met de continentals van de hatch, maar god Goodyears op de sedan zijn niet geweldig

de integra zal zeker stiller zijn, het is aan jou of hij stil genoeg is voor de prijs. Ik heb mijn stereo meestal matig ingesteld en het lawaai van de weg is minimaal met muziek aan. Nogmaals, ik heb geen last van lawaai van de weg, zelfs niet zonder muziek. Misschien, als je ergens woont met ruwer wegdek, zullen je kilometers variëren
Ik bedoel, als ik in de VS was en de modellen daar met de Integra zou vergelijken, zou ik waarschijnlijk voor de Integra gaan. Ik zou niet kunnen leven zonder veel van de comfortvoorzieningen (vooral met het verwarmde stuur hierboven).

Ik zou echter overwegen om van mijn Si naar de Integra Type S te upgraden.

Ik bedoel, als ik in de VS was en de modellen daar vergeleek met de Integra, zou ik waarschijnlijk voor de Integra gaan. Ik zou niet kunnen leven zonder veel van de comfortvoorzieningen (vooral hierboven met het verwarmde stuur).

Ik zou echter overwegen om van mijn Si te upgraden naar de Integra Type S.
Ik weet dat je het verwarmde stuur op de CRV als optie van de dealer kunt krijgen, en het is hetzelfde stuur als de Civic, dus dat lost dat probleem op. Ik denk dat ze gewoon het stuur verwisselen en de airbag overzetten

Misschien ga ik de Integra weer lokaal rijden om te zien of mijn gedachten zijn veranderd na 6 maanden met de hatchback

bewerkt, dit lijkt een koopje als iemand dit aan zijn auto wil toevoegen 2022 Civic Sedan Sport Lederen verwarmd stuurwiel met audio cruise control OEM | eBay

Discussion starter · #28 ·
Eindelijk had ik vandaag de kans om in de topuitvoering van de Integra te rijden. Het was een prachtige auto en ik heb er enorm van genoten. Maar het maakte me duidelijk dat ik de Civic Touring prefereer.

Voor mij voelt de Civic comfortabeler en ontspannener aan, is esthetisch aantrekkelijker en brengt geweldige herinneringen terug aan een Civic die ik 35 jaar geleden had.

Een geweldige herinnering dat niets een proefrit kan vervangen. Nogmaals bedankt voor alle reacties die iedereen heeft gedeeld!

Een beetje een oud bericht, maar ik wilde hier even reageren als iemand die zowel een Integra 6MT bezit als momenteel bezig is met het kopen van een Civic Sport Touring. Ik heb ook uitgebreid in een Civic Touring sedan uit 2022 gezeten, aangezien we er begin 2022 een voor mijn moeder hebben gekocht.

De Integra is de luidste van de 3, zelfs met een kleine marge. Voor zover ik kan zien, heeft hij niet de geluidsisolatie gekregen die de Touring-modellen hebben. Alex on Autos bevestigt dit in zijn test - de Touring Sedan is stiller dan de Sport Touring, de Integra is luider dan beide.

Een beetje een oud bericht, maar ik wilde hier even reageren als iemand die zowel een Integra 6MT bezit als momenteel bezig is met het kopen van een Civic Sport Touring. Ik heb ook uitgebreid in een 2022 Civic Touring sedan gezeten, aangezien we er in begin 2022 een voor mijn moeder hebben gekocht.

De Integra is de luidste van de 3, zelfs met een kleine marge. Voor zover ik kan beoordelen, heeft hij niet de geluidsisolatie die de Touring-modellen hebben. Alex on Autos bevestigt dit in zijn test - de Touring Sedan is stiller dan de Sport Touring, de Integra is luider dan beide.
De sedan die stiller is, is logisch, aangezien de achterwielen en de laadruimte beter geĂŻsoleerd zijn van de cabine dan in de hatchback. De integra die het luidst is, is eigenlijk niet logisch.

Discussion starter · #31 ·
Een beetje een oud bericht, maar ik wilde hier even reageren als iemand die zowel een Integra 6MT bezit als momenteel bezig is met het kopen van een Civic Sport Touring. Ik heb ook uitgebreid in een 2022 Civic Touring sedan gezeten, aangezien we er begin 2022 een voor mijn moeder hebben gekocht.

De Integra is de luidste van de 3, zelfs met een kleine marge. Voor zover ik kan zien, heeft hij niet de geluidsisolatie die de Touring-modellen wel hebben. Alex on Autos test bevestigt dit - de Touring Sedan is stiller dan de Sport Touring, de Integra is luider dan beide.
Zou je de link van die Alex on Autos video kunnen delen? Bedankt!

Slechts een paar van de ladingen die ik heb vervoerd, daar kan een sedan niet aan tippen. Er staan hier een paar correcte dingen en veel verkeerde info. In theorie kan de sedan stiller zijn, maar komt met luidere (en objectief slechtere) banden die de sedan luider maken dan de hatchback. Privacy in de kofferbak is geen probleem. Ja, de Integra is stiller, maar het algehele gevoel was geen 7k beter in de geladen Acura vs de geladen Civic. De stereo was beter, maar de Bose is verre van slecht. En mijn mening en totaal subjectief, maar ik geef de voorkeur aan de styling van de Civic van binnen en van buiten, ook aan de Integra. De Integra krijgt iets meer vermogen, wat wordt gecompenseerd door extra gewicht, en het voelt hetzelfde aan als de Civic. Integra heeft een hogere laadlip, waardoor het laden van spullen aanzienlijk moeilijker wordt dan bij de Civic

je moet ze echt allebei rijden, ik reed de Acura terwijl ik wachtte tot mijn Civic binnenkwam, want de Civic was vertraagd en ik dacht laat ik dat misschien annuleren en de Acura nemen, en daar komt mijn mening vandaan, het was gewoon niet zoveel beter voor de prijs, maar ik denk dat dat voor een groot deel komt doordat de Civic al zo zo goed is View attachment 14302
View attachment 14303
View attachment 14304
View attachment 14301
View attachment 14300
Als ik dat allemaal zou willen doen, zou ik een vrachtwagen kopen. Ik wilde specifiek een kofferbak om dat NIET te doen.

Nog een interessant gegeven dat ik vandaag heb opgemerkt tussen onze Civic Sport Touring en Integra. De Civic heeft een akoestische voorruit. De Integra heeft om een of andere reden geen.

21 - 35 of 35 Posts