11th Gen Civic Forum banner
21 - 40 of 41 Posts
Ok, bedankt! (Hun site toonde de verzendkosten pas op het moment van betaling). Ik ben van plan er binnenkort een te bestellen, maar ik probeer nog steeds uit te zoeken of het goedkoper is om het te bestellen via Cox Motor Parts of A4H-Tech.
Beide zouden prima moeten zijn, ik heb een gok gewaagd en de mijne van a4htech gekregen omdat ze de carbon fiber hadden. Naus in de YouTube-video kreeg de zijne van Cox.

Wat is er met het moeten boren van gaten voor dit ding? Lijkt echt onnodig, aangezien het geen functioneel doel heeft en prima zou zijn met tape. Ik ben dol op het uiterlijk, maar het boren in de achterklep zou een dealbreaker zijn
Je hoeft niet echt te boren, het helpt alleen met de uitlijning. Je kunt ervoor kiezen om alleen de dubbelzijdige tape te gebruiken die erbij zit. Alleen zou je de plastic pinnen die in de gaten gaan, moeten afknippen. Omdat het OEM is, zou het je garantie niet tenietdoen als je ervoor kiest om te boren.

Je hoeft niet echt te boren, het helpt gewoon met de uitlijning. Je kunt ervoor kiezen om alleen de dubbelzijdige tape te gebruiken die erbij zit. Alleen zou je de plastic pinnen moeten afknippen die in de gaten gaan. Omdat het OEM is, zou het je garantie niet in gevaar brengen als je ervoor kiest om te boren.
Dat is goed om te weten over de pinnen en de tape. Ook cosmetische aanpassingen zullen de garantie toch niet in gevaar brengen, OEM of niet, ongeacht of iemand een echte of een replica Type R-vleugel op hun niet-R-hatch plakt, dealers zullen toch voor de garantie zorgen, iedereen in de werkplaats zal gewoon goed lachen.

Ik heb de duckbill spoiler besteld bij Cox en mijn lokale dealer de installatie laten uitvoeren. Ik had wat tegenstand verwacht omdat het een buitenlands onderdeel is, maar tot mijn verbazing gaven ze me geen problemen. Ik ben absoluut enthousiast over het resultaat.

Ik heb de duckbill spoiler besteld bij Cox en mijn lokale dealer de installatie laten uitvoeren. Ik had wat tegenstand verwacht omdat het een buitenlands onderdeel is, maar tot mijn verbazing gaven ze geen problemen. Ik ben absoluut enthousiast over het resultaat. View attachment 20763 View attachment 20764
Leuk! 😊 Hoeveel hebben ze u in rekening gebracht voor de installatie?

Leuk! De mijne is gisteren aangekomen! Erg blij met Cox, en van het VK naar mijn deur in Massachusetts duurde het ongeveer tien dagen denk ik. Ik zal een foto plaatsen als ik het heb geïnstalleerd.
Leuk 👍🏽 gefeliciteerd! Het is een flinke prijs voor internationale verzending, maar het is het waard! Ik wou dat ze hier in de VS een paar hadden, om ons al die moeite te besparen 😏

Ik heb eigenlijk besloten dat ik er geen fan van ben. Het is een product van goede kwaliteit, maar gewoon niet mijn stijl in persoon. Gelukkig heb ik het nooit bevestigd; Ik heb alleen de pinnen verwijderd (alleen bevestigd met lijm), zodat ik het op de auto kon leggen voor foto's. Ik denk dat ik het ga verkopen en spoilerloos blijf.

Unfortunately, I am having issues with the double-sided tape staying adhered. I might need to remove mine. Its a shame because its such a great looking spoiler.:(
Verdomme, dat is zo jammer:/. De mijne houdt nog steeds prima met de Oem-tape na 10+ wasbeurten met een hogedrukreiniger. Misschien proberen de tape te vervangen door een meer klevende?

Verdomme, dat is zo jammer:/. De mijne houdt het nog steeds prima met de originele tape na meer dan 10 wasbeurten met een hogedrukreiniger. Misschien proberen de tape te vervangen door een meer klevende?
Dus ik heb de spoiler verwijderd, nieuwe 3M-tape aangebracht, het oppervlak voorbereid met hechtingsbevorderaar en hem opnieuw geïnstalleerd. Het duurde een paar uur, maar nu ziet het er weer als nieuw uit!

Dus ik heb de spoiler verwijderd, nieuwe 3M-tape aangebracht, het oppervlak voorbereid met hechtingspromotor en hem opnieuw geïnstalleerd. Het duurde een paar uur, maar nu ziet het er weer als nieuw uit!
Leuk 😊 altijd goed om de tijd te nemen voor dingen. Een goede oppervlaktevoorbereiding maakt een enorm verschil!

Ik heb eigenlijk besloten dat ik er geen fan van ben. Het is een product van goede kwaliteit, maar gewoon niet mijn stijl in persoon. Gelukkig heb ik het nooit bevestigd; Ik heb alleen de pinnen verwijderd (alleen vastgehouden door lijm) zodat ik het op de auto kon leggen voor foto's. Ik denk dat ik het ga verkopen en spoilerloos blijf.
Is uw spoiler toevallig nog te koop? Ik ben in CT en zou het ophalen om omvangrijke verzendkosten te voorkomen.

21 - 40 of 41 Posts