11th Gen Civic Forum banner

Buy 2022 Si MSRP or wait for 2023?

• 2022 Si at MSRP

Votes: 8 100%
  • Wait for 2023

Votes: 0 0%

Modeljaar 2023 vs. 2022 - Civic Si

Tags
civic si msrp
12K views 9 replies 5 participants last post by  sonofashepherd  
#1 · (Edited)
Hallo vrienden,

Ik ben onlangs in juni betrokken geraakt bij een koprolongeluk met mijn 2022 Civic Si, en hij was total loss. Sindsdien ben ik op zoek naar een nieuwe om te kopen met het verzekeringsgeld dat ik heb ontvangen, maar ik weet zeker dat je weet hoe dat is gegaan.
Mijn vraag is of er updates zullen zijn met het 2023-model en of het de moeite waard is om te wachten. Ik kreeg net een 2022 Civic Si aangeboden bij mijn lokale dealer zonder extra kosten, voor de adviesprijs! Dit is een koopje in deze markt en mijn hoofd draait van opwinding. Ik wil er zeker van zijn dat ik een rationele beslissing neem. Bedankt!

Edit: Voor de geĂŻnteresseerden: Phillipsburg Easton Honda biedt de adviesprijs voor alle voertuigen en heeft net vernomen dat ze extra voertuigen krijgen. U kunt er misschien zelf een reserveren.

#3 ·
Hoi vrienden,

Ik ben onlangs in juni betrokken geraakt bij een rollover-ongeluk met mijn 2022 Civic Si, en hij was total loss. Sindsdien ben ik op zoek naar een nieuwe om te kopen met het verzekeringsgeld dat ik heb ontvangen, maar ik weet zeker dat je weet hoe dat is gegaan.
Mijn vraag is of er updates zullen zijn met het 2023-model en of het de moeite waard zou zijn om te wachten. Ik kreeg net een 2022 Civic Si aangeboden bij mijn plaatselijke dealer zonder extra kosten, voor de adviesprijs! Dit is een koopje in deze markt en mijn hoofd draait van opwinding. Ik wil er zeker van zijn dat ik een rationele beslissing neem. Bedankt!
Ik ben te lui om op te zoeken of er verschillen zijn in de Si-versie, maar merk op dat er geen verschillen zijn in de andere versies voor zover ik weet.

Ik zou daarom gaan voor de 2022 voor de adviesprijs. Je hebt sneller een auto. Ik geloof dat de adviesprijs ook hoger is voor de 2023.

#6 ·
Update, ik heb de 2022 voor de adviesprijs bemachtigd. Het bleek het 2023-model te zijn, dat in november arriveert. Voor iedereen die geĂŻnteresseerd is in het ophalen van een nieuwe Civic, inclusief de Si, neem contact op met Phillipsburg Easton Honda! Ze hebben net van Honda vernomen dat ze eind 2022 extra auto's krijgen als beloning!

#8 ·
Ik ben bereid een SI te bestellen en te wachten als ze bereid zijn deze voor de adviesprijs te verkopen.
Ze plaatsten advertenties waarin ze alleen de adviesprijs claimden. Ik deed een aanvraag en ze hadden geen voorraad, maar bevestigden de adviesprijs. Maanden later stuurden ze me een bericht en vroegen of ik nog steeds geĂŻnteresseerd was, en zeiden dat ze twee Si's binnenkregen. Ik accepteerde de deal en ze hielden hun woord. Adviesprijs zonder opslagen of verplichte toevoegingen. OTD was misschien 30-31k met alle vereiste staatskosten en belastingen.

#10 ·
Bedankt. Ik heb contact met ze opgenomen. Ze zeiden dat ze me er een zouden verkopen of er een voor me zouden bestellen voor de adviesprijs. Ik heb geen haast, dus beide opties zijn goed. Ze kunnen de auto zelfs in mijn staat registreren. Ik moet alleen beslissen over oranje, blauw of zwart.
Fijn om te horen! Ik heb een geweldige ervaring met hen gehad, het is een echte relaxte dealer en de financieel manager is niet super opdringerig of gluiperig. De auto was precies wat ik wilde voor een onverslaanbare prijs in de huidige markt. Houd me op de hoogte!