11th Gen Civic Forum banner
41 - 60 of 108 Posts
Ik heb net deze velgen op mijn fabrieksbanden voor mijn 22 Civic Si gemonteerd, ze zitten pas in de lente op de auto. Fast FC-04 velgen, 18x8, 40 offset, Titanium kleur, 18,8 lbs flow formed wielen. Redelijk goede waarde, ik wil geen zwarte velgen op mijn BOP Si.
Verdomme! Ging super conservatief. De FC08's zouden er beter hebben uitgezien. Deze wielen worden veel gebruikt voor de winter (ik ben in BC).

Ik had FC08's op mijn vorige auto en ze waren qua kwaliteit veel beter dan alle flowformed Konig.

Mijn nieuwe wielen zijn ook van een Canadees bedrijf🙏🏻

Ik heb deze velgen net op mijn fabrieksbanden voor mijn 22 Civic Si gemonteerd, ze zitten pas in de lente op de auto. Fast FC-04 velgen, 18x8, 40 offset, Titanium kleur, 18,8 lbs flow formed wielen. Vrij goede prijs-kwaliteitverhouding, ik wil geen zwarte velgen op mijn BOP Si.

View attachment 6759
Ziet er mooi wiel uit!

Ik heb deze velgen net op mijn fabrieksbanden voor mijn 22 Civic Si gemonteerd, ze zitten pas in de lente op de auto. Fast FC-04 velgen, 18x8, 40 offset, Titanium kleur, 18,8 lbs flow formed wielen. Redelijk goede prijs-kwaliteitverhouding, ik wil geen zwarte velgen op mijn BOP Si.

View attachment 6759
Mooie wielen, waar heb je ze vandaan? Ik ben ook geen fan van de zwarte wielen.

Mooie wielen, waar heb je ze vandaan? Ik ben ook geen fan van de zwarte wielen.
Ze zijn gemaakt door Fast Wheels, het zijn FC-04's. Ik heb de mijne in Canada gekocht bij partsengine.ca (family10 coupon voor 10% korting en ze gaven me gratis verzending). Je zou een Fast Wheel leverancier in de VS moeten hebben, als je ze kunt opzoeken. Fast Wheels heeft andere modellen die er goed uitzien, deze waren goed voor mij en ze waren op voorraad. Ze lijken op de originele wielen, maar ze hebben de juiste kleur, ik hou echt van de Titanium afwerking, het heeft wat metaalvlokken erin, niet helder zilver maar ook niet donker, ze zien er in het echt beter uit. De mijne waren ongeveer 240 dollar per wiel in Canada. Het zal veel minder zijn in Amerikaanse dollars. Ze zijn goedkoper dan Enkei, waar ik ook naar keek.

Hallo mensen, ben net lid geworden van het forum.
Ik denk erover om nieuwe wielen voor de auto te halen, misschien 18 inch. Ik ben niet van plan de auto te verlagen, aangezien ik bijna dagelijks over een paar vervelende verkeersdrempels moet.
Ik vroeg me af of iemand 18x9 +40 wielen heeft geprobeerd? Ik ben alleen bang dat ze eruit zouden kunnen steken zonder verlaging.
Hier is mijn Indonesische RS-model uit 2022 met de fabrieks aero lip kit (modulo?). Hij wordt af fabriek geleverd met 17 inch.

Ook kijkend naar de T6R +38. Ervan uitgaande dat een verschil van 2 mm niet veel zal veranderen qua flushness, toch?
Ik rijd +38 op een 8,5 wiel. Ik denk dat dat bijna perfect is. Ik heb hier foto's. Je kunt geen verkeerde keuze maken met beide. +35 is voor mij echter te veel poke op een 8,5 wiel.

Ik rijd +38 op een 8,5 wiel. Ik denk dat dat bijna perfect is. Ik heb hier foto's. Je kunt met beide niet fout gaan. +35 is echter te veel voor mij op een 8,5 wiel.

Ziet er geweldig uit. En met een flush setup kan het nog steeds verlaagd worden, toch?

Ziet er geweldig uit. En met een flush setup kan het nog steeds verlaagd worden, toch?
Ik ben verlaagd met H&R veren. 1 inch voor, 1,25 achter. Bij grote kuilen maken de voorbanden klein contact met het plastic van de bovenste wielkast, maar dit is zonder camber kits of fender rolling. Momenteel op -.80 voor camber. Op standaard hoogte geen problemen. Misschien raakt het met +40 het plastic niet.

41 - 60 of 108 Posts