11th Gen Civic Forum banner
21 - 40 of 108 Posts
Enkei TS-5 18x8 +40 Offset (20 pond) met plakkerige Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 235/40/18

Auto voelt nu veel beter aan. Standaard wielen zijn erg zwaar.

Verlaagd op Eibach Sportlines. Banden zijn qua prestaties veel agressiever dan af fabriek.

5% LLUMAR ILX alle andere ramen
80% LLUMAR ILX Voorruit

• Like
Reactions: Spunjer
Ik ben nieuw in de autowereld en koop wielen. Ik wil graag weten of de Enkei TSR-X wielen zouden passen. Ik weet dat het 18x8 is, maar ik heb moeite om erachter te komen of offset 35 of 45 zou passen? Alle hulp zou geweldig zijn! Bedankt
Beide passen, maar +45 zou de veiligere optie zijn.

• Like
Reactions: Just a Driver
  • Like
Reactions: TimC
Is standaard niet 8? Ik vind het niet erg hoe de huidige eruitzien, maar ik dacht dat wielen in een andere kleur er goed uit zouden zien voor de zomer.
Standaard is 8 inch breed, maar de fabrieksvelgen en -banden zijn superzwaar. Het verliezen van wat onafgeveerd gewicht is een geweldige zaak. Enkei maakt een aantal mooie lichte wielen.

• Like
Reactions: Just a Driver
Ik zou graag wat zilveren en lichtere velgen willen in plaats van mijn fabriek Si zwarte 18's. Ik zou een 17 inch velg niet erg vinden om nog meer gewicht te besparen.
Zodra ik zie wat een 9.5+ 45 38 35 offsets zijn, zal dat bepalen welke route ik neem. Ik zou niet naar 17's gaan als je wilt kunnen bochten.

Ik heb deze velgen net op mijn fabrieksbanden voor mijn 22 Civic Si gemonteerd, ze zitten pas in de lente op de auto. Fast FC-04 velgen, 18x8, 40 offset, Titanium kleur, 18,8 lbs flow formed wielen. Redelijk goede waarde, ik wil geen zwarte velgen op mijn BOP Si.

21 - 40 of 108 Posts