11th Gen Civic Forum banner

11e generatie Civic die overweegt de achteruitkijkspiegel te vervangen door een frameloze Gentex dimspiegel

4.4K views 6 replies 5 participants last post by  avichicivi  
#1 ·
Ik weet hoe ik clips van de achteruitkijkspiegel kan halen en de spiegel kan verwijderen, ik probeer alleen de plek te veranderen waar de basis komt, omdat Honda een nieuwe, ingewikkelde basis heeft geplaatst.
Image

Image

Image

#2 ·
Ik weet hoe ik clips van de achteruitkijkspiegel kan halen en de spiegel kan verwijderen, maar ik probeer alleen de basis te modificeren waar de basis komt, aangezien Honda een nieuwe, ingewikkelde basis heeft geplaatst. View attachment 19282
View attachment 19280
View attachment 19281
Waarom niet gewoon de kogelgewrichtvergrendelingsring losmaken en de originele basis behouden. Terwijl u de nieuwe frameloze, automatisch dimmende spiegel op zijn plaats plaatst.

U kunt het OEM-kogelgewricht daar zien met de vergrendelingsring die ernaar wijst.

Image

Hopelijk is dit de juiste spiegel, degene waar je het over hebt, de frameloze installatiehandleiding ervoor. Je kunt zien dat ik een pijl op het kogelgewricht heb gezet, die een borgring zou moeten hebben. Zo kun je de basis die erbij zit verwijderen en in je OEM-basis vergrendelen.
Image