11th Gen Civic Forum banner
21 - 39 of 73 Posts
Tot nu toe ben ik enthousiast over wat ik zie met het interieur en exterieur, en ik ben blij dat de Sport de wielen van het prototype krijgt. De Touring ziet er voor mij ook echt solide uit, want ik waardeer de Accord-achtige looks die hij heeft.

Ik ben geen fan van het feit dat het grootste touchscreen alleen beschikbaar is op de Touring - ik wou dat het op zijn minst ook beschikbaar was op de Sport en EX. Dat voelt als een stap terug voor de Civic, aangezien het model uit 2021 het grotere infotainmentscherm had op de Sport, en alle vorige modellen het ook op de EX/EX-T hadden.

Het grotere scherm voelt niet als een Touring-functie voor de Civic, dus dat is gewoon teleurstellend. Het zal goed zijn om vanavond de kostenraming voor dit alles te leren.

Ik ben een groot fan van het lichtgekleurde lederen interieur. Eens met St00k dat de badges overdreven lijken.

Voorspellingen over welke Civics drie pedalen zullen hebben?

Ik ben een grote fan van het lichtgekleurde lederen interieur. Eens met St00k dat de badges overdreven lijken.

Ik geloof dat ze een tijdje geleden de Si, Type-R en hatchback hebben bevestigd. Maar niet de sedan.

Maar WAT ALS... er een sedan Si is... wat waarschijnlijk lijkt.

Ik ben een grote fan van het lichtgekleurde lederen interieur. Eens met St00k dat de badges overdreven lijken.

Honda bevestigde dat de Hatchback, Si en Type-R handgeschakeld zullen zijn. Alleen de sedan zal er geen hebben.

Na de foto's nog eens te hebben bekeken, vind ik het een enorm pluspunt dat Bose-luidsprekers op de Touring zitten. Honda is over het algemeen niet de beste als het gaat om de kwaliteit van het geluidssysteem (niet dat het allemaal slecht is, maar het kan zeker verbeterd worden in vergelijking met wat Mazda en Toyota aanbieden), dus dit klinkt als een enorme upgrade.

Ik hou echt van de zwarte letters! Geen grote fan van het HPD-logo... tenzij er meer HPD over dit is dan we weten.
Dat viel me ook op, net als overal elders dat zwart of gerookt is.
De koplampen en achterlichten doen er veel aan en ik kan me echt niet voorstellen dat ze anders zijn.

Tot nu toe ben ik enthousiast over wat ik zie met het interieur en exterieur, en ik ben blij dat de Sport de wielen van het prototype krijgt. De Touring ziet er voor mij ook echt solide uit, want ik waardeer de Accord-achtige looks die hij heeft.

Ik ben geen fan van het feit dat het grootste touchscreen alleen beschikbaar is op de Touring - ik wou dat het op zijn minst ook beschikbaar was op de Sport en EX. Dat voelt als een stap terug in de functies voor de Civic, aangezien het model uit 2021 het grotere infotainmentscherm had op de Sport, terwijl alle vorige modellen het ook op de EX/EX-T hadden.

Het grotere scherm voelt niet als een Touring-functie voor de Civic, dus dat is gewoon teleurstellend. Het zal goed zijn om vanavond de kostenraming voor dit alles te leren.
Wie weet, misschien voegt Honda het grotere scherm en andere functies toe aan de Si om het als een betere upsell te positioneren.
Welk nieuw Civic-model ziet u uzelf krijgen?

Wie weet, Honda zou het grotere scherm en andere functies op de Si kunnen opnemen om het als een betere upsell te positioneren.
Welk nieuw Civic-model zie je jezelf krijgen?
Ik weet zeker dat het zeker op de Si zal zitten, dat voelt verplicht. Ik ben gewoon verrast dat de EX dat niet als een functie heeft om zich te onderscheiden van de LX-trim, want zo was het voorheen. Ik zit nu tussen de EX en de Touring, omdat het grotere touchscreen voor mij als een must voelt.

Ik moet ook zeggen dat ik met BSM op mijn '14 Mazda3 heb ontdekt dat het veel superieur is aan Lane Watch. Het is voor mij veel intuïtiever en nuttiger.

Heeft u Blind Spot Monitoring op andere auto's geprobeerd? Zo ja, hoe bevalt het u in vergelijking met Lane Watch?
Gewoon uit nieuwsgierigheid, want ik weet dat er voor- en nadelen aan beide kunnen zitten.
Ik werk als verkoper bij Honda in Canada. Ze hebben allebei hun voordelen. Voordat ik 5 jaar geleden begon, had ik BSM in mijn Mazda en ik vond het geweldig in vergelijking met Lane Watch. Ik vind nu dat LaneWatch veel nuttiger is. Het is goed voor mensen met een slechte nek en om iemand in twee rijstroken verderop te spotten. Het is ook nuttig voor fietsers op de weg en mensen die oversteken bij een zebrapad in uw dode hoek.

21 - 39 of 73 Posts