11th Gen Civic Forum banner

Aanbevelingen voor zijskirts

3.6K views 21 replies 6 participants last post by  discountmomoa  
#1 ·
Ik speel met het idee om sideskirts op mijn SI te zetten als hij eindelijk aankomt, plus een paar verlagingsveren. Aanbevelingen voor de sideskirts worden gewaardeerd.

#9 ·
Welk merk heb je voor de lip en sideskirts? Ik denk erover om de yofer-spullen te laten vallen en iets slankers te nemen (maar ik ga ze wel rood schilderen)
Ze kwamen van ebay.
Dit zijn niet de exacte, maar ze lijken erop.
Sideskirts: Voor 20-Up Honda Civic | JDM Type-R Style GLOSSY BLACK Sideskirts Rocker Panel | eBay

Lip:Past op 22-24 Honda Civic Voorbumper Lip RS Style 3PC Spoiler PP Glans Zwart Kit | eBay

Ze zien er geweldig uit. Eenvoudige installatie met 3m tape en een paar schroeven?
Dat denk ik wel. Om eerlijk te zijn, ik heb een vriend van me die ze heeft laten installeren terwijl ik aan de voorlip en de diffuser achter werkte lol. Maar ik ben er vrij zeker van dat dat uiteindelijk is gebruikt.

Is je zonnedak luchtdeflector van Honda?
Ja, hoewel ik hem inmiddels heb verwijderd. Hij zat erop toen ik de auto kreeg.

#10 ·
Ze kwamen van eBay.
Dit zijn niet de exacte, maar ze lijken erop.
Rokken: Voor 20-Up Honda Civic | JDM Type-R Style GLOSSY BLACK Side Skirts Rocker Panel | eBay

Lip:Past op 22-24 Honda Civic Front Bumper Lip RS Style 3PC Spoiler PP Gloss Black Kit | eBay

Ik geloof het wel. Om eerlijk te zijn, ik heb een vriend van me die ze heeft laten installeren terwijl ik aan de voorlip en de diffuser achter werkte, lol. Maar ik ben er vrij zeker van dat dat uiteindelijk is gebruikt.

Ja, hoewel ik het sindsdien heb verwijderd. Het zat erop toen ik de auto kreeg.
Leuke eBay-catalogusauto bro, het lijkt erop dat je net een creditcard hebt gekregen en alles van eBay hebt gekocht. HĂ© iedereen, doe mee met het belachelijk maken van deze eBay-onderdelenman
Image