Ik vind de bumper leuk en al die extra chique gadgets. De velgen zijn lelijk, te vergelijkbaar met de Acura, wat ze zeiden.
De wielen hebben bijna exact hetzelfde ontwerp als BMW de afgelopen jaren gebruikte op de basis 330i sedan. Ik vind ze niet geweldig, maar ik haat ze ook niet. Ze zien er gewoon saai uit.Ik vind de bumper leuk, en al die extra mooie gadgets. De velgen zijn lelijk, te vergelijkbaar met de Acura die ze noemden.
Bedankt voor het plaatsen. Een van de twee redenen waarom ik de '24 sport touring heb gekocht, waren de verwarmde stoelen. Ik ben oud en wil wat ik wil. Het is interessant dat ze de 1.5 turbomotor hebben behouden. Ik vraag me af wat er achter die beslissing zit????
Ik ben niet verrast dat ze de 1.5T hebben behouden, maar ik hoopte dat ze hem een beetje zouden opkrikken om hem op zijn minst competitief te maken met de hybride.Het is interessant dat ze de 1.5 turbo motor hebben behouden. Ik vraag me af wat er achter die beslissing zit????
Ik ben blij dat ze hem houden, en dan nog wel met de handgeschakelde versnellingsbak. Het is gewoon jammer om te zien dat Honda het vermogen niet verhoogt, tenminste niet naar 205 of zoiets als de vorige generatie Civic. Maar, zoals een Forbes-artikel over hetzelfde onderwerp zei (2025 Honda Civic Si: A Plusher, But Not Much Pricier, Pocket Rocket), het is een mix van betaalbaarheid en prestaties. Hij is ook meer ontworpen met comfort in gedachten; daar kan ik eigenlijk niet boos om zijn.