11th Gen Civic Forum banner

Nieuw Motor Trend-artikel 2025 Civic SI

3.3K views 19 replies 11 participants last post by  BlazedSi  
#1 ·
#4 ·
Ik vind de bumper leuk, en al die extra mooie gadgets. De velgen zijn lelijk, te vergelijkbaar met de Acura die ze noemden.
De wielen hebben bijna exact hetzelfde ontwerp als BMW de afgelopen jaren gebruikte op de basis 330i sedan. Ik vind ze niet geweldig, maar ik haat ze ook niet. Ze zien er gewoon saai uit.

#3 ·
#5 ·
Ik ben blij dat ze het behouden, en dan nog met de handgeschakelde versnellingsbak. Het is gewoon jammer om te zien dat Honda het vermogen niet verhoogt, tenminste niet naar 205 of zoiets als de vorige generatie Civic. Maar, zoals een Forbes-artikel over hetzelfde onderwerp zei (2025 Honda Civic Si: Een luxueuzere, maar niet veel duurdere pocket rocket), het is een mix van betaalbaarheid en prestaties. Het is ook meer ontworpen met comfort in gedachten; daar kan ik niet echt boos om zijn.

#9 ·
Dyno-tests tonen aan dat de Si meer pk's levert dan Honda's bewering van 200 pk.
Ik ben blij dat ze hem houden, en dan nog wel met de handgeschakelde versnellingsbak. Het is gewoon jammer om te zien dat Honda het vermogen niet verhoogt, tenminste niet naar 205 of zoiets als de vorige generatie Civic. Maar, zoals een Forbes-artikel over hetzelfde onderwerp zei (2025 Honda Civic Si: A Plusher, But Not Much Pricier, Pocket Rocket), het is een mix van betaalbaarheid en prestaties. Hij is ook meer ontworpen met comfort in gedachten; daar kan ik eigenlijk niet boos om zijn.