Vanmorgen was mijn infotainmentscherm volledig dood, geen achtergrondverlichting op de knoppen, niets. Het audioboek dat ik via USB luisterde, bleef echter spelen en verscheen in de linker meterdisplay. Ik kon het volume aanpassen met de stuurbediening, maar niet met de draaiknop op het middenscherm. Ik heb geprobeerd knoppen in allerlei combinaties ingedrukt te houden, maar er gebeurde niets. Ik besloot een Google-zoekopdracht te doen en vond een Reddit-thread waarin de man zei dat hij de zekering voor het audiosysteem moest verwijderen en opnieuw moest installeren (motorcompartiment, de onderste in de voorste rij).
Dus ik deed dat en het kwam terug. Toen het terugkwam, was er een bericht over het geactiveerde anti-diefstalsysteem van het entertainmentsysteem. Dus ik weet niet zeker waar het over ging.
Dus ik deed dat en het kwam terug. Toen het terugkwam, was er een bericht over het geactiveerde anti-diefstalsysteem van het entertainmentsysteem. Dus ik weet niet zeker waar het over ging.