Ik ben niet erg technisch onderlegd, dus ik vraag me af of ik de WAZE-app of andere apps kan downloaden in mijn nieuwe hybride. Zo ja, hoe doe ik dat?
Dat zal ik morgen proberen. Dank u!Het is een tijdje geleden dat ik het gedaan heb, maar ik denk dat je gewoon naar het scherm gaat dat al je apps laat zien, op het '+' symbool drukt en dan zoekt naar de app die je wilt toevoegen. Je zult niet elke app zien die in de Google- of Apple Store staat, er is slechts een beperkte lijst met apps die geĂŻnstalleerd kunnen worden.
Ik denk niet dat je een app direct aan de head unit kunt toevoegen. Als je een Android of iPhone hebt en Waze op je telefoon hebt, kun je Android Auto of Apple Carplay gebruiken om Waze te gebruiken.Ik ben niet erg technisch onderlegd, dus ik vraag me af of ik de WAZE-app of andere apps kan downloaden in mijn nieuwe Hybrid. Zo ja, hoe doe ik dat?
Ik heb WAZE vandaag via mijn iPhone gebruikt. Het werkte prima, de stem kwam uit mijn speakers.Ik geloof niet dat je een app rechtstreeks aan de head unit kunt toevoegen. Als je een Android of iPhone hebt en Waze op je telefoon hebt, kun je Android Auto of Apple Carplay gebruiken om Waze te gebruiken.