11th Gen Civic Forum banner

Apps toevoegen?

1 reading
4.2K views 11 replies 6 participants last post by  bjmacd7  
#1 ·
Ik ben niet erg technisch onderlegd, dus ik vraag me af of ik de WAZE-app of andere apps kan downloaden in mijn nieuwe hybride. Zo ja, hoe doe ik dat?

#2 ·
Het is een tijdje geleden dat ik het gedaan heb, maar ik denk dat je gewoon naar het scherm gaat dat al je apps laat zien, op het '+' symbool drukt en dan zoekt naar de app die je wilt toevoegen. Je zult niet elke app zien die in de Google- of Apple Store staat, er is slechts een beperkte lijst met apps die geĂŻnstalleerd kunnen worden.

#3 ·
Het is een tijdje geleden dat ik het gedaan heb, maar ik denk dat je gewoon naar het scherm gaat dat al je apps laat zien, op het '+' symbool drukt en dan zoekt naar de app die je wilt toevoegen. Je zult niet elke app zien die in de Google- of Apple Store staat, er is slechts een beperkte lijst met apps die geĂŻnstalleerd kunnen worden.
Dat zal ik morgen proberen. Dank u!

#5 ·
Ik ben niet erg technisch onderlegd, dus ik vraag me af of ik de WAZE-app of andere apps kan downloaden in mijn nieuwe Hybrid. Zo ja, hoe doe ik dat?
Ik denk niet dat je een app direct aan de head unit kunt toevoegen. Als je een Android of iPhone hebt en Waze op je telefoon hebt, kun je Android Auto of Apple Carplay gebruiken om Waze te gebruiken.

#6 ·
Ik geloof niet dat je een app rechtstreeks aan de head unit kunt toevoegen. Als je een Android of iPhone hebt en Waze op je telefoon hebt, kun je Android Auto of Apple Carplay gebruiken om Waze te gebruiken.
Ik heb WAZE vandaag via mijn iPhone gebruikt. Het werkte prima, de stem kwam uit mijn speakers.

Een ander irritant probleem is dat mijn Google Maps niet langer verbinding maakt met internet via mijn telefoon, hoewel het prima werkt op mijn telefoon. Het vertelt me dat er geen verbinding is - het heeft in het verleden perfect gewerkt. Enige gedachten?

#11 ·
Ik heb Waze op mijn telefoon en het begon gewoon op magische wijze te werken in mijn nieuwe auto (sport touring hybrid). Nu kan ik op het waze-pictogram op het scherm klikken en waze vanaf mijn scherm gebruiken zonder het op mijn telefoon te starten.