11th Gen Civic Forum banner

11e generatie SI Action Clutch met vliegwiel

9.4K views 19 replies 6 participants last post by  SGPkaz  
#1 ·
Groeten vrienden, ik zie veel verschillende threads over koppelingen etc. Ik heb gekocht
Image
Stage 1 HD Koppeling Kit (2OS)
Image
ACR Chromoly Lichtgewicht Vliegwiel voor Honda Civic SI 2022 1.5L Turbo (16.5LBS)
Ik zal jullie laten weten hoe dit is.

#3 ·
Wat heb je nog meer aan de auto gedaan / waren er problemen die de koppeling-upgrade noodzakelijk maakten?
BROER, ik slipte. Ik ben FBO met tune en ik krijg ook een custom tune, dus ik heb een koppeling nodig die dat aankan. Standaard koppeling is goed voor ongeveer 270 Nm, als je FBO en tune wilt gaan, moet je de koppeling upgraden.

#8 ·
Oh wow, I'm looking to add intercooler, downpipe and ktuner/tsp1 as well. Guess that could put me over. What is total cost parts and install to do the clutch upgrade?
Ik heb nog nooit een koppeling laten installeren, maar het kost waarschijnlijk ongeveer 1k lol. Ik heb gehoord dat het een uitgebreid proces is. Wat de koppeling zelf betreft, ik kocht de koppeling en het lichtgewicht vliegwiel, iets over dat je beide nodig hebt voor de 11e generaties, beide kostten me ongeveer 1k uit de deur.

#15 ·
Ik weet niet of ik geluk heb of dat de Si- of nieuwere modellen een andere koppeling hebben, maar ik heb nog geen slippen ervaren met zowel de TSP- als de Phearable-tune. Ik heb de KTuner, intercooler, laadbuizen, DP & FP, voorlopig alleen een K&N-filter. En dat is met heftig sportief rijden, inclusief een paar harde starts. Maar ik volg nog steeds voor het woord over de Action-koppeling voor de toekomstige upgrade

#16 ·
Ik weet niet of ik geluk heb of dat de Si- of nieuwere modellen een andere koppeling hebben, maar ik heb nog geen slippen ervaren met zowel de TSP- als de Phearable-tune. Ik heb de KTuner, intercooler, charge pipes, DP & FP, voorlopig alleen een K&N-filter. En dat is met heftig sportief rijden, inclusief een paar harde starts. Maar ik volg nog steeds voor het woord over de Action-koppeling voor de toekomstige upgrade
Welke koppelgetallen verhogen TSP en Phearable?